مشخصات پاوربانک خوب

ساخت وبلاگ

شارژر می تواند معیوب باشد

احتمال اینکه شارژر خراب شده باشد را بررسی کنید. شارژر جدیدی را امتحان کنید یا برای آزمایش آن ، پاوربانک را به پورت USB رایانه متصل کنید. اگر این کار کند ، می توانید مطمئن باشید که شارژر معیوب است و باید آن را تعویض کنید.
5. چراغ های نشانگر LED خراب شدند

چراغ های LED کاملاً قابل اعتماد خرید پاوربانک adata ای دیتا بوده و عمر طولانی دارند ، بنابراین بعید به نظر می رسد که همه آنها از بین بروند. هرچند کوچک باشد ، این احتمال وجود دارد که پاور بانک خوب کار کند ، اما فقط چراغ ها معیوب هستند. با اتصال پاوربانک با تلفن همراه خود می توانید این کار را آزمایش کنید و اگر آن را شارژ کردید ، ممکن است مشکل ایجاد کند. چراغ های نشانگر LED اطلاعات مهمی در مورد پاوربانک می دهد ، بنابراین شما باید آن را از یک حرفه ای تعمیر کنید.
6. باتری پاوربانک از دنیا رفت

اگر به نظر نمی رسد که پاوربانک شما شارژ شود زیرا هیچ چراغی هنگام وصل شدن به منبع تغذیه روشن نمی شود و تلفن همراه شما را هنگام اتصال به آن شارژ نمی کند ، احتمالاً این پاوربانک دچار خرابی داخلی شده است.

اگر پاوربانک مانند سقوط دچار شوک سختی شد و یا مدت طولانی در یک محیط گرم باقی مانده بود ، این احتمال وجود دارد که مدارهای داخلی آن شکست خورده باشد.

اگر تقریباً از پاوربانک خود استفاده کرده اید ، این امکان وجود دارد که باتری ها عمر آنها را تمام کنند. باتری های پاوربانک بسته به مارک و مدل ، عمر 300 تا 1000 چرخه انرژی دارند.

در همه این موارد مشکل جدی است و پاور بانک باید به صورت تخصصی تعمیر شود.
هرگز باتری های لیتیوم یونی را بیش از حد شارژ یا به طور کامل تخلیه نکنید

باتری های لیتیوم یونی به گونه ای طراحی شده اند که قبل از دستیابی به ولتاژ کامل ، تقریباً زیر ظرفیت کامل آنها شارژ می شود. آنها می توانند تا یک ولتاژ معینی را که در زیر آن مدارهای داخلی آن تخلیه شده بیشتر متوقف کند تا از باتری ها جلوگیری کند. شارژ بیش از حد یا شارژ کامل آن باعث کاهش عمر باتری های لیتیوم یونی می شود.

اگر باتری های پاوربانک به هر دلیلی کاملاً تخلیه شوند و ولتاژ زیر آستانه سقوط کند ، ممکن است شارژ مجدد آن دشوار باشد. در چنین مواردی ، زمان بیشتری را به آن اختصاص دهید ، تا به یک منبع انرژی وصل شود ، تا زمانی که شارژ آن را به یک سطح آستانه معین کند کند و سپس توالی شارژ عادی خود را شروع کند.
برخی نکات مفید دیگر برای سالم ماندن پاور بانک شما

    همیشه از کابل تهیه شده توسط فروشنده یا هر کابل USB با کیفیت خوب دیگر استفاده کنید.
    در هنگام بارگیری پاوربانک در همان زمان از شارژ تلفن همراه با پاور بانک خودداری کنید.
    از قرار دادن پاوربانک خود در یک مکان گرم مانند ماشین پارک شده در تابستان خودداری کنید.
    فقط دستگاه هایی را که قصد استفاده از آن برای مدل پاور بانک را دارند شارژ کنید.

نتیجه

اگر پاوربانک شما به درستی کار نمی کند اما می تواند با تغییر کابل یا شارژر ثابت شود ، این کار را خودتان انجام دهید. با این حال ، اگر موضوع همچنان ادامه داشت ، باید آن را توسط یک متخصص تعمیر کنید. سعی نکنید پرونده پاور بانک را باز کنید و سعی کنید خودتان آن را تعمیر کنید ، زیرا این کار ضمانت معتبر را باطل می کند.

 
دسته بندی ها Blog Blog Tags عمر باتری ، باتری خارجی ، نحوه شارژ پاور بانک
ناوبری ارسال کنید
خلبان PowerAdd 4GS 12000mAh
آیا باید شارژر قابل حمل PocketJuice را خریداری کنید؟

نوشته شده توسط کارشناس پاور بانک
بروزرسانی شده در 8 ژانویه ، 2020
مقالات برجسته
faa tsa power bank
آیا مجاز به شارژرهای قابل حمل و باتریهای دیگر در هواپیماها هستید؟
نحوه استفاده از پاور بانک برای اولین بار
نحوه استفاده از پاور بانک خود برای اولین بار
ظرفیت باتری واقعی
چرا بین ظرفیت باتری دارای امتیاز و واقعی تفاوت وجود دارد؟
آنچه mAh مخفف است
mAh در باتری ها چه چیزی را تحمل می کند؟
چه مدت باتریهای تلفن همراه ادامه دارد؟ نکات برتر برای به حداکثر رساندن زندگی آنها 1
چه مدت باتریهای تلفن همراه ادامه دارد؟ نکات برتر برای به حداکثر رساندن زندگی آنها
پرفروش ترین بانکهای برق
پرفروش شماره یک Anker PowerCore 10000 ، یکی از کوچکترین و سبکترین باتری های خارجی 10000 میلی آمپر ساعتی ، کاملاً فشرده ...
Anker PowerCore 10000 ، یکی از کوچکترین و سبکترین باتری های خارجی 10000 میلی آمپر ساعت ، کاملاً فشرده ...
25.99 دلار
شامل قیمت آمازون مالیات ، به استثنای حمل دریایی
فروش شارژر قابل حمل شماره 2 پاور شارژر قابل حمل 25800mAh ظرفیت عظیم خارجی باتری خارجی بسته دوگانه خروجی با LED ...
شارژر قابل حمل پاور بانک 25800mAh ظرفیت عظیم باتری خارجی بسته دوگانه خروجی باتری با LED ...
$ 89.99 29،95 $
شامل قیمت آمازون مالیات ، به استثنای حمل دریایی
فروش شارژر قابل حمل شماره 3 شارژر قابل حمل 25800mAh پاوربانک فوق العاده با ظرفیت بالا سبکتر باتری خارجی بسته خروجی دوگانه ...
شارژر قابل حمل 25800mAh پاور بانک سوپر فوق العاده با ظرفیت بالا و باتری خارجی بسته دوگانه خروجی ...
57.99 دلار 27.99 دلار
شامل قیمت آمازون مالیات ، به استثنای حمل دریایی

آخرین بروزرسانی در 2020-01-17 / پیوندهای وابسته / تصاویر از API تبلیغات محصول آمازون
منابع دیگر

بهترین شارژرهای باتری لپ تاپ خارجی

برگزار کنندگان ایستگاه شارژ چند دستگاه

بهترین مارک های شارژر قابل حمل

شارژرهای قابل حمل PocketJuice

شارژرهای قابل حمل Blackweb
Anker PowerCore 20100mAh در حال استفاده
کارشناس پاوربانک را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
لینک های مفید
در باره
مخاطب
سلب مسئولیت حریم خصوصی
شرایط و

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 252 تاريخ : جمعه 27 دی 1398 ساعت: 17:19



درباره iMuto
خرید هدفون
iMuto یکی دیگر از تولیدکنندگان لوازم جانبی چینی ، در سال 2007 تاسیس شد. یک شرکت متوسط ​​با حدود 500 کارمند ، iMuto یکی از دو شرکت است که توسط TianBaoTong Technology اداره می شود. تمرکز دیگر آنها بر فناوری های مبتنی بر دوربین است - اما ما در اینجا نیستیم که در مورد آن صحبت کنیم!

به نظر می رسد iMuto یک باتری و شرکت لوازم جانبی کاملاً صالح است. آنها پیام و هدف متمرکز دارند - برای ایجاد محصولات سازگار با مصرف کننده ، عملی و در عین حال شیک ، سازگار با محیط زیست. قسمت سازگار با محیط زیست اعتبار آنها با هیچ مقام رسمی تأسیس نشده است. با این وجود آنها در وب سایت خود می گویند: "ما اطمینان می دهیم که تک تک اجزای موجود در محصولات ما از طراحی تا تولید هیچ گونه آسیبی به محیط زیست ما برای حمایت از زندگی روزمره انرژی ما نمی دهد."

بیایید ببینیم که آنها از نظر محصولات به ما چه چیزی ارائه می دهند.
iMuto چه محصولاتی را میفروشد؟

اگرچه من فقط یکی از محصولات آنها را بررسی کرده ام ، iMuto در واقع دارای 2 محدوده پاوربانک است. اولین دور ، Taurus پاوربانک های مختلف را از 10،000 تا 30،000 میلی آمپر ساعت ارائه می دهد. من نگاهی به Taurus 20،000 میلی آمپر ساعت داشتم و تحت تأثیر برچسب قیمت آن ، نشانگر شارژ عددی LED و توانایی شارژ آن قرار گرفتم. اگرچه ، من هوادار بی نظمی ، شکل و وزن نبودم.

iMuto همچنین دامنه دیگری دارد. این براق ، مدرن تر و با فناوری های کمی به روز است. سری Leo با ظرفیت 10،000mAh و 20،000mAh در دسترس است. من واقعاً دوست دارم به این موارد نگاهی بیندازم ، زیرا به نظر می رسد جعبه ها را در همه مناطقی که iMuto 20،000mAh Taurus نتوانسته انجام دهد ، تیک می زند. تنها گرفتن این است که مبلغ کمی بیشتر برای این امتیاز پرداخت خواهید کرد.

هم اکنون تمام محصولات iMuto از شارژ سریع 3.0 پشتیبانی می کنند و برای کنترل کیفیت از نزدیک کنترل می شوند. اگرچه موارد مربوط به باتری های معیوب در حال ظهور است ، iMuto تا آنجا که می توانم برای زنده ماندن بگویم ، سابقه آهنگ بسیار خوبی دارد. بنابراین از نظر قابلیت اطمینان ، این یک امتیاز عالی است.

اگرچه تمرکز اصلی iMuto بر روی بانکهای قدرت مبتنی بر مصرف کننده است ، آنها همچنین لوازم جانبی مانند کابل های USB ، کیف های حمل ، محافظ صفحه نمایش را تولید می کنند (و لیست ادامه می یابد).

Imuto50000

جالب ترین محصولی که من دوست دارم آن را تست کنم ژنراتور توان قابل حمل آنها با توان 185Wh / 50،000mAh است. این چیز فوق العاده است و حتی یک مینی یخچال نیز به شما قدرت می دهد. فهمیدم که مطمئناً هرچه با لیتیوم یونی نیرو بخورید ، احتمال اشتباه بیشتر وجود دارد. گزارش ها تاکنون بسیار خوش بینانه بوده اند و این می تواند راه آینده باشد. به این فضا توجه کنید!
افکار نهایی

iMuto کارهای بزرگی انجام می دهد.  خرید پاوربانک به نظر می رسد آنها شرکتی هستند که همواره در تلاش هستند تا طرح های قبلی خود را با تمرکز بر روی مشتری بهبود بخشند. خدمات مشتری آنها بسیار عالی است و ممکن است یکی از بهترین مارک های با ارزش در بازار باشد. iMuto حرکات جسورانه ای را با ظرفیت های بسیار زیاد در اختیار بانک ها قرار می دهد و از زندگی مناسب آنها حمایت می کند.

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 191 تاريخ : جمعه 20 دی 1398 ساعت: 0:33